TwitterRssFacebook
CONTACT

Interviu cu Patronul Restaurantului 1001 Nopti

Posted in on 10-30-12

Interviu cu Patronul Restaurantului 1001 Nopti

Restaurantul libanez 1001 nopti s-a deschis in urma cu un an si jumatate, in foarte-centrul Capitalei, langa parcul Cismigiu, pe str. Brezoianu. Am stat de vorba cu patronul restaurantului, dl. Dragos Radu,  despre conceptul unic in Bucuresti, o combinatie ingenioasa intre lounge-club si restaurant.

Care este specificul restaurantului pe care il administrati? Cu ce se evidentiaza de celelalte restaurant de acelasi tip?

1001 nopti reprezinta o incursiune in fabuloasa lume a specialitatilor libaneze. Vorbim despre un concept care a luat nastere din dorinta de a oferi clientilor o alternativa de a petrece timpul liber si de a se bucura de rafinamentul bucatariei libaneze.

 

Cum a inceput totul, de la ce ati pornit, acum cat timp, care a fost conceputul initial?

Deschis in martie 2011, restaurantul se constituie intr-o alternative la ceea ce se intampla momentan in Bucuresti, unde, desi sunt numeroase locatii cu specific libanez, nu multe beneficiaza de un spatiu atat de amplu si central.

Situat in inima capitalei, langa parcul Cismigiu si foarte aproape de Calea Victoriei, 1001 nopti impresioneaza prin arhitectura deosebita, fiind un proiect de design unic, pe 2 niveluri, parter si mezanin, cu scari de marmura, tavan inalt si coloane in capatul carora poti vedea statui ce amintesc de frumoasa si misterioasa Pari.

Conceptul 1001 nopti este structurat pe trei linii de functionare: restaurant, lounge si serviciul private VIP.
Ce aduceti nou in bucataria libaneza fata de ceea ce au fost clientii obisnuiti pana acum?

De la inceput, 1001 nopti si-a propus sa ofere o mai buna calitate a serviciilor existente pe piata restaurantelor libaneze, aducand un plus si prin prezenta lounge-ului, un loc de relaxare si socializare.

Un trecut cultural unic a contribuit la definirea gastronomiei libaneze autentice: usoara si sanatoasa, una din cele mai populare bucatarii din Orientul Mijlociu.Impreuna cu maestrul bucatar, am gandit un meniu cu peste 100 de specialitati de care nu aveti cum sa nu va indragostiti o data ce le-ati degustat.

 

Cu ce fel de bauturi/mancaruri speciale va atrageti clientii?

Bucataria libaneza este considerate o dieta benefica pentru organism, deoarece se bazeaza din abundenta pe fructe, legume, peste proaspat si fructe de mare, evitandu-se ingeneral grasimile.

In cadrul restaurantului 1001 nopti, mancarea este preparata in conformitate cu specificul arabesc ‘’halal’’, ce impune un anumit ritual de obtinere a carnii.

Ce vor gasi oamenii care calca pragul restaurantului 1001 nopti? Ce ii poate aduce aici?

Printre specialitatile cele mai de succes in cadrul locatiei sunt salatele, hommos,ras asfour de pui si vita, dar si specialitatile bucatarului: urdus, cabanae si sama che hara(peste iute).

Maestrul bucatar Derbas Tawfic se poate mandri cu o experienta de peste 20 de ani in domeniul bucatariei libaneze.

Pe langa preparatele din meniul de restaurant care se pot servi oricand, exista si 4 variante de  meniul zilei , la pretul de 19,99 ron care poate fi servit intre orele 11:00-17:00.

Pe langa bauturile specific arabesti ayran sau arak, meniul de bauturi este unul variat si cuprinde atat vinuri de la crame de prestigiu( Recas, VinArte, Crama Atelier, Corcova, Budureasca), dar accesibile oricui, pana la cocktail-uri de sampanie.

 

Cum va fidelizati clientii, ce ii va determina sa revina?

Un alt serviciu prin care ne dorim sa ne diferentiem de competitor este serviciul de valet parking.

Pe langa acesta, furnizarea unor carduri de fidelizarea ‘’1001 nopti Card Business’’, care ofera diferite reduceri pentru client, dar si experienta ospatarilor si ambientul ospitalier, sunt vazute ca avantaje pentru locatie.

 

In afara de niste servicii de calitate si mancare foarte buna, cum contribuiti la crearea unei atmosfere de buna dispozitie si relaxare (dupa caz)?

Atmosfera este intretinuta de DJ cu muzica chill out, Buddha –Bar, dar si de muzica live cum ar fi saxofon( Jazz Night in fiecare vineri), dar si pian in fiecare sambata.

Clientii sunt tinuti la curent cu evenimentele pe care le organizam sau cu diverse oferte, prin campanii de mailing sau sms-uri.

 

Cum preluati feedback de la clientii dumneavoastra? Ce ati dori sa le transmiteti?

Feed back-ul clientilor (sugestii, impresii sau reclamatii), le primim prin completarea unor chestionare, special create pentru a putea sa fim mai aproape de dorintele , sugestiile si nemultumirile lor. Le transmitem sa ne urmareasca website-ul: www.1001-nopti.ro, pentru ca, exact in momentul in care vorbim, li se pregateste ceva. 🙂

3 Comments

  1. Suna foarte bine articolul, insa realitatea este alta. Nu pot sa zic decat ca este o mare dezamagire, cauzata in special de personalul care se ocupa de primirea si servirea clientilor. Nu am mai vazut asa o aroganta si o lipsa de orientare catre client. Am cerut sa ne mutam la o alta masa, fiindca langa noi era un grup de persoane care vorbeau foarte tare si nu ne puteam auzi. Era o masa libera aproape de noi, insa am fost refuzati pe motiv ca masa este de 3 persoane si noi suntem doar 2… Tonul si atitudinea cu care ni s-a spus acest lucru au lasat foarte mult de dorit si am hotarat sa plecam. Am fi inteles daca nu s-ar fi putut, dar modul cum ni s-a transmis mesajul a fost in acelasi ton arogant cu care am fost tratati de cand am intrat. Am mers in alta parte, unde am fost serviti foarte bine, din fericire.

  2. oribila mancarea!!! HUMUSUL E PRAFOS,VINETELE AMARE,LIPFIILE FAINOASE …TOTUL ESTE ASA DE PROST INCAT DOAR DE RUSINE NU M-AM RIDICAT SA PLEC IMEDIAT! IN NICI UN CAZ NU ALEGETI ACEST RESTAURANT,VETII FI PLIN DE NERVI CAND VETI PLECA DE ACOLO!!

  3. in opinia mea este cel mai bun restaurant din bucuresti..stil.. eleganta..servire impecabila.. 10 +

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *